loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 1079 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (6)

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista می‌باشد.

دانلود میهن بازدید : 1850 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار های رایت CD از تمام فرمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فرمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر به صورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.

دانلود میهن بازدید : 757 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

دانلود میهن بازدید : 544 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید مغز انسان با دریافت دو تصویر از دو چشم و تلفیق آن ها در یکدیگر، تصویری بعد دار و دارای عمق می‌سازد. بر همین اساس و به طور معمول در تولید فیلم سه بعدی از دوربینی با دو لنز شیئی (یا بنا به اصطلاح فرانسوی رایج در سینما Objectif که معادل واژه انگلیسی Objective است) استفاده می‌شود که هر کدام یک صحنه واحد از زاویه‌ای بسیار نزدیک به دیگری، فیلم برداری می‌کند که فاصله آن ها از هم به اندازه فاصله دو چشم از یکدیگر است.

دانلود میهن بازدید : 721 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می‌دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت‌های ویندوز راضی بودید می‌بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می‌کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند، در ادامه این مطلب شما می‌توانید جدیدترین کرک‌های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.

دانلود میهن بازدید : 499 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.0 Final نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 شرکت بزرگ ESET را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

دانلود میهن بازدید : 921 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (3)

BlueStacks به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز و مک اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم‌افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقاً به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

دانلود میهن بازدید : 515 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.

MB بازدید : 775 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (1)

موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox یک مرورگر وب متن باز سریع ، سبک و مرتب به شمار می آید . در عرضه عمومی این مرورگر در سال 2004 مشخص شد که بزودی سلطه مایکروسافت و مرورگر اینترنت اکسپلورر به چالش کشیده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزیلا فایرفاکس همیشه جزو 3 مرورگر برتر و محبوب در سطح جهانی بوده است . ویژگی های کلیدی که این مرورگر بر اساس آنها (بیشتر…)

دانلود میهن بازدید : 339 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود.

دانلود میهن بازدید : 822 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای رایج پاک سازی سیستم، ابزارهای حذف کننده برنامه کاربردی نصب شده بر روی سیستم یا Uninstaller ها هستند که در سیستم عامل ویندوز نیز به عنوان یک ابزار کمکی و بسیار مفید در تمامی نسخه های ویندوز در میان ابزارهای بخش کنترلی سیستم عامل یا Control Panel به عنوان بخش Add/Remove Programs وجود داشته اند. ولی مطمئناً این ابزار کمکی ویندوز مانند بسیاری ابزارهای دیگر نمی توان بهترین انتخاب برای پاک سازی نرم افزارها باشد و ابزارهای تخصصی دیگری نیز برای این امر توسط شرکت های مختلف کوچک و بزرگ نرم افزاری ساخته شده اند که با در برگیری بعد وسیع تری از نرم افزارهای کاربردی نصب شده و جزئیات مرتبط با آن ها و دادن امکانات مختلف کار کاربر را در امر پاکسازی بسیار ساده تر و بهتر پیش می برد.

دانلود میهن بازدید : 1130 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.

دانلود میهن بازدید : 401 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

شاید برای بسیاری از ما تاکنون پیش آمده که خواستار جدایی یا بردیدن قسمتی از فیلم ها و کلیپ های شخصی خود شده و در میان نرم افزار ها به دننبال ابزاری ساده برای این کار بوده ایم.Xilisoft نام شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای مولتی مدیا می باشد. قطعا شما هم تا کنون با نام این کمپانی اشنا شده اید. کمتر کاربری هست که از خیل عظیم و متنوع نرم افزارهای Xilisoft حداقل با یکی از آنها کار نکرده باشد...

دانلود میهن بازدید : 440 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

Word Password Recovery یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه بازیابی رمز عبور فایلهای ورد می باشد. این نرم افزار با ترکیبی از سه روش مختلف به شما در بازیابی امن رمزهای از دست رفته کمک می کند. با این برنامه به راحتی می توانید از بین روش های بازیابی پسورد یکی را انتخاب نموده و منتظر بمانید تا کار خود را به خوبی انجام دهد. امکانات نرم افزار Word Password Recovery گزارش های کامل و پیشرفته ، پشتیبانی از اسناد ورد ایجاد شده در مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۱۰،۲۰۱۳، ۲۰۰۷ ، قابلیت آنلاک کردن و بازیابی پسورد های اسناد غیر قابل ویرایش است .

دانلود میهن بازدید : 408 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

Connectify-Hotspot

دانلود میهن بازدید : 349 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از پراستفاده ترین ابزارهایی که امروزه ممکن است مورد استفاده کاربران و به خصوص کاربران جوان قرار گیرد، ابزارهای مربوط به ساخت و ترکیب موسیقی می باشد ، ویرایش و میکس موزیک ها شاید به ظاهر کار بسیار سخت و دشواری باشد و در عمل هم برای انجام نتایج حرفه ای دقیقا این مورد صادق است. اما گاهی می توان با نرم افزارهای ساده هم کارهای نسبتا حرفه ای انجام داد . DJ Music Mixer ابزاری مفید ، کاربردی و قدرتمند جهت ترکیب و میکس آهنگ ها می باشد. با این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه خود نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند. کیفیت بالا در نرم افزار هم برای ضبط صدا و هم برای خروجی ، تبدیل فرمت های صوتی ، استخراج موزیک ها از انواع لوح های فشرده ، وجود افکت های صوتی مختلف و جذاب ، پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی ، توانایی جدا سازی صداها از فیلم ها ، استفاده از ورودی های مختلف برای ضبط صدا و ده قابلیت دیگر بخش هایی هستند که در این نرم افزار می توان به آن ها به عنوان خصوصیات کلیدی اشاره نمود.

DJ Music Mixer

MB بازدید : 365 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

cyberlink
 نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe ابزاری است جهت برقرار کردن ارتباط با وبکم کامپیوتر شما . به وسیله این ارتباط  شما می توایند به سادگی کارهای مختلفی هم چون افکت گذاری در هنگام ارتباط تصویری و یا ضبط تصویری را انجام دهید . این نرم افزار انواع مختلفی افکت با کیفیت HD فراهم کرده است و شما می توانید تصاویر خود با این افکت ها را همزمان ضبط و پخش نمایید . جدیدترین ورژننرم افزار CyberLink YouCam Deluxe هم اکنون در سایت دانلود فارسی در دسترس قرار گرفته است .

دانلود میهن بازدید : 821 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

Nexus با فراهم نمودن امکان ایجاد پانل های زیبا (dock) در هر مکان دلخواهی از دسکتاپ کامپیوتر،  به شما کمک می کند تا دسترسی فوق العاده سریعی به برنامه هایی که اغلب مورد استفاده قرار می دهید داشته باشید. به کارگیری این برنامه بسیار آسان می باشد و برای ایجاد یک میانبر برای هر برنامه یا فایل ( یا فولدر) کافیست تا آیکون آن را در پانل های گرافیکی ایجاد شده Drag و Drop کنید. Nexus علاوه بر امکان دسترسی سریع به برنامه های مورد نظر (تنها با یک کلیک ماوس روی آن ها) در زیباتر نمودن و منظم تر کردن دسکتاپ کمک به سزایی برای شما خواهد بود.winstep-nexus

دانلود میهن بازدید : 468 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Nimbuzz پیغام رسانی است که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است .این نرم افزار بر روی سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است . کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار با دوستان خود تماس رایگان داشته باشند . یکی دیگر از خصوصیات این نرم افزار انتقال دادن عکس ، ویدیو و موزیک برای یکدیگر است . نرم افزار نیمباز مسنجر قوی برای چت کردن است . این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد گروهی برای چت تشکیل داده و با همدیگر به گفتگو بپردازند . با استفاده از این نرم افزار هزینه های شخصی هر فرد پایین آمده و دیگر نیازی به مکاله های طولانی با تلفن همراه نخواهد داشت . در نرم افزار نیمباز شما می توانید با دوستانی که در توییتر ، یاهو و گوگل تالک دارید ارتباط داشته باشید . Nimbuzz شکلک های بسیار زیبا و متنوعی دارد که شما هیچ وقت از محیط آن خسته نخواهید شد . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار بازی کردن به صورت آنلاین است که سرگرمی خوبی برای کسانی است که از این نرم افزار استفاده می کنند .

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Nimbuzz
دانلود میهن بازدید : 443 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

از آنجا که اینترنت، دنیایی نزیک به هر گونه فعالیت است و افراد مختلف، وقت زیادی را در آن سپری می کنند، دنیای اینترنت نیز می تواند مانند دنیای واقعی اطرافمان، مکان بسیار خوبی برای تبلیغات باشد. آیا دوست دارید فلش های بنر بسازید و از تماشای فلش های ساخت خودتان لذت ببرید؟ Flash Banner Wizard نرم افزاری قدرتمند و ساده که شما را جهت ساخت بنر های فلش، اسلاید شو های فلش، انیمیشن‌های فلش، افکت‌های متنی فلش و بنرهای Gif بدون اینکه دانش و مهارتی خاص در کار با فلش داشته باشید . در این نرم افزارافکت ها، قالب ها و اشکال آماده مختلف قرار دارد که فقط کافیست شما آنها را انتخاب کنید و سپس با کنارهم قرار دادن آنها، فایل فلش مورد نظرتان را بسازید.پس از ایجاد بنر مورد نظر خود می توانید آن را در وب سایت خود منتشر کنید و یا حتی به صورت یک فایل SWF ذخیره نمایید. این برنامه می تواند بهترین انتخاب برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی برای هر هدفی باشد که شما می توانید به سرعت و بدون نیاز به هیچ تجربه قبلی در این زمینه یک بنر حرفه ای طراحی کنید.

Flash Banner Wizard v4.8 نرم افزار طراحی بنر فلش Flash Banner Wizard v4.8

دانلود میهن بازدید : 236 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

Quick ‘n Easy Web Builder یک نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که با هدف طراحی و ساخت صفحات وب با ویژگیهای کامل و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ گونه کد html می باشد. کاربرانی با دانش محدود در زمینه کد نویسی و طراحی سایت میتوانند به راحتی هرچه تمام تر و بدون درگیر شدن با کدهای html و css ، صفحات وب شخصی خود را آنگونه که دوست دارند طراحی و در اینترنت منتشر کنند.نرم افزار داری بیش از ۱۰۰ قالب که همگی قابلیت ویرایش را دارند ، می باشد. از ویژگی های نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder میتوان به پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop ، افکت گذاری و اضافه کردن ویدیوهای یوتیوب ، انتشار ساده از طریق FTP ، قابلیت ایمپورت rss و … اشاره کرد.

Quick %91n Easy Web Builder 2.2.4 نرم افزار طراحی سایت Quick ‘n Easy Web Builder 2.2.4

دانلود میهن بازدید : 307 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

Rohos Logon Key نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.

Rohos.Logon.Key.Cover قفل گذاري ويندوز با Rohos Logon Key 3.2

دانلود میهن بازدید : 294 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

هارد دیسک یکی از مهمترین قطعات کامپیوتر به شمار می رود که اطلاعات مهم هرفردی در آن ذخیره می شود و مسلما نگهداری از آن یکی از اصلی ترین برنامه های یک کاربر کامپیوتر به شمار می رود. اگر تابحال فقط به فکر بهینه سازی ویندوز خودتان بوده اید و از هارد دیسک غافل مانده اید ، باید از همین امروز فکری به بهبود و سلامتی هارد دیسکتان کنید ... .

Ashampoo.HDD.Control.Cover نگهداری و بهینه سازی هارد دیسک با Ashampoo HDD Control 3.00.40

دانلود میهن بازدید : 373 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

دانلود میهن بازدید : 263 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

اگر شما یک عکاس حرفه ای می باشید یا دارای دوربین دیجیتال یا دوربین ها حرفه ای با لنز هایی قدرتمند هستید یقینا خلاء یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند را برای ویرایش تصاویر خود احساس می کنید.DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. یکی از ویژگی های بسیار کارآمد که برای افراد حرفه ای در این نرم افزار تعبیه شده است قابلیت تنظیم نور حاشیه تصویر و مدل حاشیه تصویر می باشد به صورتی که می توانید به راحتی با دادن مقیاس به نرم افزار اقدام به حلال کردن گوشه های تصویر نمایید و این حلال را می توانید با زاویه هایی خاص و منطبق با محیطی که تصویر در آن قرار می گیرد تغییر دهید. علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های اماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید. 

DxO.FilmPack.Cover افکت گذاری تصاویر با DxO FilmPack Elite 5.0.1 Build 345 

دانلود میهن بازدید : 276 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Genie Timeline برای بکاپ گرفتن خودکار از فایل ها و پوشه های شما به صورت real-time، طراحی شده است. به سادگی می توانید این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کرده و تنها در سه مرحله ساده و مستقیم از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته، استفاده کنید. Genie Timeline نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند را تأمین کند. این نرم افزار به صورت پیوسته براساس انواع فایل ها، از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد. Timeline این نرم افزار به صورت هوشمند از فایل هایی مانند اسناد متنی، نسخه پشتیبان تهیه می کند. همچنین Timeline این نرم افزار، نسخه های قدیمی از اسناد شما را ذخیره می کند تا شما بتوانید به سادگی آن ها را بازگردانید.

MB بازدید : 362 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

فیلم اموزشی

 

فیلم آموزشی Introduction to Rigging in Maya 2013 ، مقدمه ای بر ابزار ها و تکنیک ها در نرم افزار مایا 2013 می باشد که در اختیار علاقمندان توسط شرکت Digital Tutors قرار گرفته است . این فیلم آموزشی به بررسی تمامی قابلیت های ابزار ها در این نسخه خواهد پرداخت و شما را آنها آشنا می سازد تا بتوانید براحتی از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید . Delano Athias که مدرس فیلم آموزشی Introduction to Rigging in Maya 2013 می باشد کار خود را با معرفی ابزار ها و کارایی های (بیشتر…)

 

دانلود میهن بازدید : 650 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

RightNote نرم افزاری برای نگهداری و دسته بندی یادداشت های شماست . شما می توانید نوشته های کوتاه یا بلند خود را ذخیره کرده و به دو صورت از طریق منو بالای نرم افزار و یا منوی درختی پیدا کنید. ویژگی های نرم افزار Bauerapps RightNote امکان جستجوی کلمه یا جمله در متون ، رمز نگاری و محافظت از یادداشت ها ، قابلیت سینک با نرم افزار Evernote ، ذخیره سازی نوشته ها و دسته بندی و … است.

Bauerapps RightNote Professional 3.1.0 نرم افزار مدیریت یادداشت Bauerapps RightNote Professional 3.1.0

دانلود میهن بازدید : 358 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

WebSite-Watcher نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند ؛ خواه این صفحه استاتیک باشد و خواه دینامیک .ویژگی های کلیدی این نرم افزار مونیتور کردن خوراک های RSS ، مونیتورینگ انجمن های اینترنتی برای مشاهده تاپیک ها ، امکان فیلتر کردن محتوای ناخواسته و … است .با استفاده این نرم افزار همچنین می توانید سایت ما را دنبال کنید و از آپدیت های دانلودها ، باخبر شوید.

WebSite Watcher 2014 v14.3 Business Edition نرم افزار مانیتورینگ سایت WebSite Watcher 2014 v14.3 Business Edition

درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 15,700
  • بازدید سال : 79,918
  • بازدید کلی : 910,925
  • کدهای اختصاصی