loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 757 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

دانلود میهن بازدید : 544 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

همان طور که می‌دانید مغز انسان با دریافت دو تصویر از دو چشم و تلفیق آن ها در یکدیگر، تصویری بعد دار و دارای عمق می‌سازد. بر همین اساس و به طور معمول در تولید فیلم سه بعدی از دوربینی با دو لنز شیئی (یا بنا به اصطلاح فرانسوی رایج در سینما Objectif که معادل واژه انگلیسی Objective است) استفاده می‌شود که هر کدام یک صحنه واحد از زاویه‌ای بسیار نزدیک به دیگری، فیلم برداری می‌کند که فاصله آن ها از هم به اندازه فاصله دو چشم از یکدیگر است.

دانلود میهن بازدید : 401 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

شاید برای بسیاری از ما تاکنون پیش آمده که خواستار جدایی یا بردیدن قسمتی از فیلم ها و کلیپ های شخصی خود شده و در میان نرم افزار ها به دننبال ابزاری ساده برای این کار بوده ایم.Xilisoft نام شرکتی فعال و قدرتمند در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای مولتی مدیا می باشد. قطعا شما هم تا کنون با نام این کمپانی اشنا شده اید. کمتر کاربری هست که از خیل عظیم و متنوع نرم افزارهای Xilisoft حداقل با یکی از آنها کار نکرده باشد...

دانلود میهن بازدید : 349 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

یکی از پراستفاده ترین ابزارهایی که امروزه ممکن است مورد استفاده کاربران و به خصوص کاربران جوان قرار گیرد، ابزارهای مربوط به ساخت و ترکیب موسیقی می باشد ، ویرایش و میکس موزیک ها شاید به ظاهر کار بسیار سخت و دشواری باشد و در عمل هم برای انجام نتایج حرفه ای دقیقا این مورد صادق است. اما گاهی می توان با نرم افزارهای ساده هم کارهای نسبتا حرفه ای انجام داد . DJ Music Mixer ابزاری مفید ، کاربردی و قدرتمند جهت ترکیب و میکس آهنگ ها می باشد. با این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه خود نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند. کیفیت بالا در نرم افزار هم برای ضبط صدا و هم برای خروجی ، تبدیل فرمت های صوتی ، استخراج موزیک ها از انواع لوح های فشرده ، وجود افکت های صوتی مختلف و جذاب ، پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی ، توانایی جدا سازی صداها از فیلم ها ، استفاده از ورودی های مختلف برای ضبط صدا و ده قابلیت دیگر بخش هایی هستند که در این نرم افزار می توان به آن ها به عنوان خصوصیات کلیدی اشاره نمود.

DJ Music Mixer

MB بازدید : 365 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

cyberlink
 نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe ابزاری است جهت برقرار کردن ارتباط با وبکم کامپیوتر شما . به وسیله این ارتباط  شما می توایند به سادگی کارهای مختلفی هم چون افکت گذاری در هنگام ارتباط تصویری و یا ضبط تصویری را انجام دهید . این نرم افزار انواع مختلفی افکت با کیفیت HD فراهم کرده است و شما می توانید تصاویر خود با این افکت ها را همزمان ضبط و پخش نمایید . جدیدترین ورژننرم افزار CyberLink YouCam Deluxe هم اکنون در سایت دانلود فارسی در دسترس قرار گرفته است .

دانلود میهن بازدید : 263 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

اگر شما یک عکاس حرفه ای می باشید یا دارای دوربین دیجیتال یا دوربین ها حرفه ای با لنز هایی قدرتمند هستید یقینا خلاء یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند را برای ویرایش تصاویر خود احساس می کنید.DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. یکی از ویژگی های بسیار کارآمد که برای افراد حرفه ای در این نرم افزار تعبیه شده است قابلیت تنظیم نور حاشیه تصویر و مدل حاشیه تصویر می باشد به صورتی که می توانید به راحتی با دادن مقیاس به نرم افزار اقدام به حلال کردن گوشه های تصویر نمایید و این حلال را می توانید با زاویه هایی خاص و منطبق با محیطی که تصویر در آن قرار می گیرد تغییر دهید. علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های اماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید. 

DxO.FilmPack.Cover افکت گذاری تصاویر با DxO FilmPack Elite 5.0.1 Build 345 

دانلود میهن بازدید : 280 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

WavePad Sound Editor نرم افزاری پیشرفته و مجهز برای ویرایش فایل های صوتی است که مجموعه ی وسیعی از ابزارهای پردازنده و افکت ها را برای انجام امور پیچیده در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی در خود جای داده است. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید ، صدای خود را ضبط کنید و افکت هایی زیبا نظیر echo, amplification و noise reduction به آن بدهید ، قطعه ای از موزیک را ببرید و قطعه دیگری به آن اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .

WavePad Sound Editor Masters 5.96 نرم افزار ویرایش فایل های صوتی WavePad Sound Editor Masters 5.96

درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 15,786
  • بازدید سال : 80,004
  • بازدید کلی : 911,011
  • کدهای اختصاصی