loading...
دانلود میهن
آخرین ارسال های انجمن
دانلود میهن بازدید : 1080 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (6)

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista می‌باشد.

دانلود میهن بازدید : 721 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می‌دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت‌های ویندوز راضی بودید می‌بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می‌کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند، در ادامه این مطلب شما می‌توانید جدیدترین کرک‌های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.

دانلود میهن بازدید : 998 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته Windows 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهم‌ترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

MB بازدید : 374 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

 

سیستم عامل ویندوز ۱۰ به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه ۹ از ویرایش ویندوز نام ۱۰ را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال ۲۰۱۵ اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز ۹۵ و ۹۸ بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز ۸.۱ نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز ۷ و ۸ می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

MB بازدید : 297 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فلیم آموزشی Creating Mobile Apps With HTML5

لیم آموزشی Creating Mobile Apps With HTML5 ، ساخت برنامه های کاربردی موبایل با HTML5 می باشد که توسط شرکتInfinite Skill تهیه گردیده و در اختیار علاقمندان به این مبحث آموزشی قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی شما با مباحث اصولی برای طراحی و ساخت اینگونه برنامه ها برای موبایل آشنا خواهید شد ، البته این دوره برای کسانی می باشد که آشنایی ابتدایی با HTML و CSS را داشته باشند تا بتوانند درک بهتری از دروس این دوره داشته بدست بیاورند . Jason Gonzales ، مدرس فلیم آموزشی Creating Mobile Apps With HTML5 ، در این آموزش به شما فرآیند ایجاد یک برنامه کاربردی موبایل را با HTML5 از ابتدا تا انتها آموزش می دهد . وی کار خود را با بیان چگونگی ایجاد یک قالب و پوشش شروع می کند و ادامه به بیان مباحثی همچون اسکلت ساخت یک برنامه ، ساخت لیست ، اضافه کردن آیتم و جزییات وبسیاری موارد دیگر می پردازد تا شما عزیزان علاقمند را با این تکنیک ها آشنا سازد .

MB بازدید : 333 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

مدریت پارتیشن بندی

AOMEI Partition Assistant برای بهبود کارایی کامپیوتر چگونه بدون این که اطلاعات خود را از دست بدهید پارتیشن‌های خود را تغییر سایز می‌دهید یا اینکه ان‌ها را یکی می‌کنید؟ AOMEI Partition Assistant به شما این اجازه را می‌دهد تا بر روی پارتیشن‌های خود مدیریت کنید نظیر برنامه‌هایی مثل Partition Magic، اما این برنامه در عملکرد و سازگاری مقداری قدرتمند و کامل‌تر می‌باشد. AOMEI Partition Assistant Pro برنامه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کار بر روی پارتیشن‌ها می‌باشد که قابل اجرا بر روی ویندوز‌های سون و 8 هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می‌باشد.
این برنامه از ابزارهای رایج مدیریت کردن پارتیشن‌ها نظیر:
Partition Manager، Partition & Disk Copy Wizard، Extend Partition Wizard، Partition Recovery Wizard می‌باشد.

درباره ما
ایمیل:feizabadi75@gmail.com یاهو:Feizabadi1375
لاین:qsx2669i@
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 15,740
  • بازدید سال : 79,958
  • بازدید کلی : 910,965
  • کدهای اختصاصی